Google Moja Firma - e-book
| |

Google Moja Firma – e-book, który zwiększy przychody gabinetu

Google Moja Firma — jak zająć całą pierwszą stronę wyszukiwarki? E-book dla właścicieli gabinetów — lekarzy, fizjoterapeutów, logopedów i innych profesjonalistów medycznych. „Google Moja Firma — wynieś bezpłatnie swój gabinet na orbitę internetu” jest o tym, jak zatrudnić bez dodatkowych kosztów profil Google Moja Firma. Będzie on pracował w twoim dziale marketingu bez pensji przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie weźmie zwolnienia, ani urlopu.

W ciągu 15 minut uzupełnisz wszystkie konieczne dane do tego, żeby twój gabinet wyświetlał się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Zajmie on prawą połowę okna wyszukiwarki oraz znaczną część po lewej stronie. Potencjalny pacjent zobaczy twój gabinet z różnych stron, zamiast gabinetów konkurentów oraz ich reklam.

Co w środku i jak dzięki profilowi Google Moja Firma zająć całą pierwszą stronę wyszukiwarki?

45 stron — żeby jak najprościej i najszybciej poprowadzić się przez uzupełnienie profilu dla twojego gabinetu w 15 krokach. W drugiej części pokażę Ci, co daje mojemu gabinetowi uzupełniony profil i jakie mam z tego korzyści.
Ponad 50 ilustracji — screen i opis do niego, bez zbędnej teorii i opisów, tylko to, co jest konieczne, żeby w 15 minut założyć i uzupełnić profil Google Moja Firma.

Spis treści

Dlaczego Google Moja Firma?

Google oferuje aplikacje, które możesz wykorzystać do ułatwienia pacjentom dostępu do
twojego gabinetu. Wszystkie, poza systemem reklamowym Google ADS, są bezpłatne.
Z usług oferowanych przez Google, Google Moja Firma przyniesie największe korzyści finansowe dla Twojego gabinetu, który jest przecież firmą lokalną.

Dlaczego każdy gabinet powinien mieć uzupełniony profil Google Moja Firma? — praktyczny przykład

Pokażę Ci, co widzi pacjent w wyszukiwarce po wpisaniu nazwisk dwóch lekarzy — tej samej specjalizacji, w podobnym wieku i podobnym doświadczeniu.
Jeden z nich nie ma uzupełnionego profilu Google Moja Firma, drugi ma (to ja ;-))

To jest ekran wyszukiwarki, który widzi pacjent po wpisaniu nazwiska lekarza, które usłyszał i zapamiętał.

  1. Nazwisko lekarza jest widoczne w pierwszym linku (na stronie znanylekarz.pl) – żółta strzałka.
  2. W pozostałych miejscach są profile innych osób w mediach społecznościowych i obrazki innych osób z sieci.
  3. Prawa połowa okna jest pusta (czasami po tej stronie wyświetlają się reklamy systemu Google Ads innych osób i firm, też gabinetów lekarskich)

A to widzi pacjent po wpisaniu mojego nazwiska do wyszukiwarki Google

  1. Dane mojego gabinetu zajmują całą pierwszą stronę wyników.
  2. Po lewej stornie — linki do edycji mojego profilu Google Moja Firma oraz statystyki wejść na stronę internetową mojego gabinetu.
  3. Cała prawa strona okna wyszukiwarki go mój profil Google Moja Firma.
    1. Moje zdjęcia
    2. Zdjęcia budynku mojego gabinetu
    3. Fragment mapy z dojazdem do mojego gabinetu
    4. Nazwa mojego gabinetu
    5. Linki — do strony internetowej, do wyznaczenia trasy dojazdu, do zapisania mojej wizytówki „na później” i do połączenia telefonicznego do gabinetu, np. żeby zapisać się na wizytę.
    6. Opinie o moje pracy z systemu Google
    7. Adres gabinetu
    8. Godziny otwarcia
    9. Zasady bezpieczeństwa w gabinecie

I teraz pytanie do Ciebie — które inne miejsce w internecie pokaże twój gabinet tak szczegółowo bezpłatnie?

Oczywiście poza twoją stroną internetową…ale na stronę gabinetu pacjent musi wejść, a na stronę wyszukiwarki już wszedł i będzie wchodził najczęściej.

Dlatego napisałem tego e-booka, żebyś mógł wykorzystać moje doświadczenie. Według prostych wskazówek wyniesiesz swój gabinet na orbitę internetu, bo wiemy, że tam pacjenci szukają naszych klinik. Nie w „Echu Mazowsza”, czy „Sygnałach Dolnośląskich”. Link do zakupu e-booka – „Google Moja Firma – wynieś bezpłatnie swój gabinet na orbitę internetu” poniżej


Zapraszam Cię na krótką, ale intensywną przygodę. Połączysz twój gabinet z profilem Google Moja Firma i nauczysz się w pełni wykorzystać jego potencjał. Poniżej, już na samym końcu, kilka słów o mnie. Wiedz, kto powyższe słowa do Ciebie kieruje i dlaczego uważa, że ma takie prawo. Zapraszam do lektury i kontaktu — Rafał Chmielewski – rafal@zbudujswojaklinike.pl

Podziel się ze znajomymi

Podobne posty

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *